De psychologie van het zaken doen
Luisteren, contact maken en met enthousiasme vertellen over wat de toekomst te bieden heeft. Dit start op de eerste dag dat je binnenstapt bij een bedrijf.
“Relatie, relatie en relatie”
Naast je eigen unieke eigenschappen, leer je de ‘kleur’ van je organisatie inschatten. Welke activiteiten voegen waarde toe voor de klant? Welke unieke kwaliteiten bezit jij? Hoe kun je deze inzetten? Maar vooral, past de klant(vraag) bij jou?
Je gaat aan de slag met ‘schaalwandelen en stelt je eigen ‘logo’ op. Hoe mooi is dat? De opbrengst van deze college is een persoonlijk ontwikkelplan als rode loper naar meer succes. Zin om te werken aan blijvend enthousiasme? Op een actieve en innovatieve manier? Onze docenten zijn vanaf de eerste dag je persoonlijke coach.
Boeiende onderwerpen
- Welke succesfactoren bijdragen aan een gezonde organisatie
- Hoe de BCG matrix eruit ziet van een afdeling of organisatie
- Wie de belangrijke stakeholders zijn binnen de advies organisatie
- Wat je unieke 'selling points" zijn als adviseur en hoe je deze in kunt zetten
- Hoe je jouw kwaliteiten afstemt op de vraag van de klant voor meer succes
Twee bijeenkomsten
De college bestaat uit twee bijeenkomsten.
Tijdens de dagen gaan de handen uit de mouwen. Naast een introductie college, bestaan de lessen uit groepsopdrachten en intervisie. Het programma start om 10:00 uur en eindigt om 16.00 uur. Tussendoor is er een lunch en gelegenheid om te wandelen of nader met elkaar kennis te maken.